Call Cop tudi na LinkedIn
Aplikacija Call Cop omogoča večji nadzor nad komunikacijskimi stroški in njihovo optimizacijo, optimizacijo telefonskih storitev in večjo prometno zmogljivost.
Call Cop je mogoče uporabljati kot samostojno ali mrežno aplikacijo, ki jo lahko sočasno uporablja do pet uporabnikov. V aplikaciji imamo na voljo več različnih pregledov, tako po stroškovnih mestih in prometu kot po odhodnih, dohodnih in neodgovorjenih klicih. Aplikacija omogoča tudi:
- splošne preglede,
- posebne preglede,
- nadzor,
- spremljanje izbranih številk in administracijo.
Z razvojem storitev, ki jih je mogoče opraviti po telefonu, je tarifiranje telefonskih pogovorov postala tako rekoč osnovna potreba sodobnih podjetij in namenskih klicnih centrov
Dokumentacija
Call Cop je informacijska rešitev, ki deluje po načelu odjemalec – strežnik, ki delujeta v sistemu Windows NT ali novejših.
Minimalne zahteve strojne opreme za Server:
- CPU Pentium II ali Celeron,
- RAM 128 MB,
- HDD 2GB,
- mrežna kartica in nameščen TCP/IP protokol z nastavljeno fiksno IP številko ter
- prost COM port.
Minimalne zahteve strojne opreme za odjemalca:
- CPU Pentium,
- RAM 128 MB (minimalno),
- nastavljena ločljivost prikaza 1024 × 768,
- mrežna kartica in nameščen TCP/IP protokol ter
- dostop do serverja LAN.
Licenca
Aplikacija Call Cop je licencirana po administriranem priključku (interni številki). Razredi licenciranja so do 32, 64, 128, 300, 800 in več priključkov.
Jeziki
Call Cop podpira slovenski, hrvaški, angleški in ruski jezik. V primeru povpraševanja podpremo tudi druge jezike.
Prednosti sistema so:
- večji nadzor nad komunikacijskimi stroški (privede do zmanjšanja stroškov)
- večja prometna zmogljivost
- optimizacija telefonskih storitev
Značilnosti sistema so:
- samostojna enota ali mrežna aplikacija
- možnost sočasne uporabe do pet uporabnikov
- pregled po stroškovnih mestih in prometu
- pregled odhodnih/dohodnih in neodgovorjenih klicev