Kontaktni Center tudi na LinkedIn
Že uporabljajo
Aplikacija Kontaktni center racionalizira telefonsko komunikacijo v podjetju. Kontaktni center omogoča množično sprejemanje telefonskih s pomočjo sodobnih tehnoloških rešitev računalniško podprte tehnologije, ki jo v podjetju Zaslon Telecom razvijamo že 20 let. Sodobni kontaktni centri niso več le domena velikih, ampak je celoviti paket Kontaktni center ii7 Suite dostopen tudi malim in srednjim podjetjem.
Za celostno postavitev ali prenovo kontaktnega centra izberite Kontaktni center ii7 Suite, ki zagotavlja ugodno opremo in nižje stroške.
Stacionarna telefonija ponuja največ rezerv v izbolšjanju preglednosti, racionalnosti, dokumentiranosti ipd.
Klicni center ii7 Suite je distribuirana rešitev, ki deluje s povezavo odjemalca in strežnika. Deluje v operacijskem sistemu WindNT ali novejšem.
Minimalne zahteve za strežnik:
-
CPU: Pentium II ali boljši,
RAM: 128 MB (odvisno od baze podatkov. MS SQL mora na temu računalniku teči normalno),
HDD: 4 GB (odvisno od baze in količine podatkov).
Minimalne zahteve za odjemalca:
- CPU Pentium II ali boljši,
- RAM 128 MB,
- HDD 2 GB.
Potrebne nastavitve na centrali:
- prost CSTA port na centrali,
- vpisane licence za CTI, tih vstop v zvezo,
- omogočen tih vstop snemalnih analognih linij v zvezo snemanih aparatov,
- RS232 kabel od centrale do strežniškega računalnika,
- snemalne analogne linije do strežniškega računalnika.
Licenca
Klicni center ii7 Suite je licenciran glede na število uporabnikov, ki se povezujejo na strežnik. Licenciranje je izvedeno glede na število uporabnikov v korakih 3, 5, 10, 25 itn. Programska oprema odjemalca je brezplačna.
Jeziki
Vsi moduli Klicnega centra ii7 Suite so dobavljivi v slovenskem, ruskem, angleškem in hrvaškem jeziku. Drugi jeziki so na voljo po naročilu.