Interaktivni odzivnik tudi na omrežju LinkedIn
Interaktivni odzivnik podjetjem omogoča racionalno obveščanje strank preko tehnološko sodobne poti (v nekaterih primerih lahko prevzame tudi do 80 odstotkov klicev v podjetje). Interaktivni odzivnik je primeren tudi za hitro, učinkovito in poceni pridobivanje nekaterihpodatkovod svojih strank (stanje števcev, naročila ipd.).
Interaktivni odzivnik združuje računalnik, glasovne kartične vmesnike in programsko opremo, vse skupaj je priključeno na napoljubno število telefonskih linije. Celoten sistem klicateljem omogoča, da prek telefonadobijo želene informacije v obliki glasovnih sporočil. Do njih dostopajo prek glasovne menujske strukture, na primer za informacije morajo pritisniti 1, za cenike 2 itn. Menijska struktura je lahko poljubno oblikovana.
Interaktivni odzivnik je mogoče uporabljati na raznolikih področjih:
- bančništvo(stanja na računih, obrestne mere, tečaji, naročila čekov…),
- mobilna telefonija(stanje na računu, polnjenje računa…),
- zavarovalništvo(potrditev kritja, zahtevki za povrnitev škode, asistenca…),
- izobraževanje(prijava na izpit, pregled ocen…),
- zdravstvo(rezultati testov, naročanje bolnikov, urniki, uradne ure…),
- loterija(rezultati iger na srečo, naročila kompletov…) in
- splošne informacije (ceniki, ponudbe, uradne ure, interne številke…).
Interaktivni odzivnikje distribuirana rešitev z arhitekturo odjemalec-strežnik. Strežnik deluje v operacijskem sistemuWindowsNT, Win2000,,WinXP ali, Win2003, odjemalec pa na WinNT, Win2000, WinXP, Win 98, WinME ali Win95. Odjemalec je namenjen pripravi in obdelavi glasovnih sporočil drevesne strukture sistema.
Minimalne zahteve za strežnik:
- CPU Pentium II ali boljši,
- RAM: 256 MB in
- HDD: 4 GB.
Minimalne zahteve za odjemalca:
- CPU Pentium II ali boljši,
- RAM: 126 MB,
- HDD: 4 GB,
- zvočna kartica, zvočniki in mikrofon.
Licenca
Interaktivni odzivnik je licenciran glede na število linij oziroma kanalov, ki so priključeni na strežnik. Licenciranje je izvedeno v korakih 4, 8, 12, 16, 30 itd.